دستگیری متهمان سرقت ۱۵ میلیاردی طلا و دلار در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۳ متهم به سرقت ۱۵ میلیارد ریال طلا، دلار و وسایل خانه در نیشابور دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به دستگیری متهمان سرقت ۱۵ میلیارد ریالی طلا و دلار در نیشابور، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا‌های او در یکی از نقاط شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با ورود به منزل شاکی حدود ۷۰۰ گرم طلا، ۱۵ هزار دلار و برخی وسایل منزل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را سرقت و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی به یک تن مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

دهقانپور بیان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که دیگر همدستان او نیز با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی، تصریح کرد: شهروندان دو نکته را در پیشگیری از سرقت خانه جدی بگیرند؛ از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل پرهیز و حفاظ فیزیکی منزل را تقویت و با نصب دوربین‌های مداربسته سیستم حفاظتی آن را تقویت کنید.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.