مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد;

هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مبلغ ۷ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال کمک نقدی توسط بنیاد مستضعفان برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اختصاص داده شد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفت و گو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با پیگیری‌های جناب بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، مبلغ ۷ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال کمک نقدی توسط بنیاد مستضعفان برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اختصاص داده شد.

او افزود: این میزان کمک به حساب تعداد هزار و ۵۸۹ کودک یتیم مورد حمایت کمیته امداد در استان ایلام همزمان با شب ضربت خوردن ابوالایتام حضرت امام علی (ع) واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهارکرد: بر این اساس به حساب هر یک از کودکان یتیم و بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی بلاعوض واریز شد.

او بیان کرد: هم اکنون این تعداد کودک یتیم در استان ایلام علاوه بر اینکه از حمایت کمیته امداد برخوردار هستند و از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند از حمایت حامیان نیکوکار نیز برخوردار هستند.

موسی نژاد ادامه داد: با پیگیری ریاست محترم امداد کشور جناب آقای سید مرتضی بختیاری و رایزنی‌های وی با جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور علاوه بر این میزان کمکی که به خانواده‌های دارای فرزند یتیم اختصاص داده شده است اعتباری ویژه برای خانواده‌های مددجویان آسیب دیده از بیماری کرونا که در اثر این بیماری اعضای خانواده خود را از دست داده اند اختصاص داده شده که پس از طی انجام مراحل مالی به حساب خانواده‌های آسیب دیده واریز می‌گردد.

او مطرح کرد: ضمن تقدیر از توجه جناب آقای بختیاری ریاست محترم امداد و نیز مهندس فتاح رئیس محترم بنیاد مستضعفان در اهتمام به امور نیازمندان، مقرر شده است برای خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در اثر بیماری کرونا فوت نموده است مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و برای خانواده‌هایی که یکی از اعضای آن‌ها براثر این بیماری فوت شده است نیز مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب خانواده هایشان واریز شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.