خانواده‌ها با پنهان‌کاری از بیماری کرونا جان آدم‌های دیگر را به خطر نیندازند

فرماندار ثلاث باباجانی گفت : بیماری کرونا ویروس ناخواسته است و عیب و عار نیست، اما نباید خانواده‌ها با پنهان‌کاری موجب به خطر افتادن جان آدم‌های دیگری شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی گفت : از ماموستایان و روحانیون شهرستان ثلاث باباجانی به دلیل همراهی و همدلی در تمامی زمینه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او گفت : متاسفانه آیین‌های مذهبی با توجه به ورود ویروس نامبارکی به اسم کرونا به صورت جمعی به تعلیق درآمده است و همراهی ماموستایان و روحانیون با توصیه‌های پزشکی و مسؤولین قابل تقدیر و تشکر است.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و لزوم رعایت مسایل بهداشتی درخصوص سلامتی مردم عزیز و نماگزاران ضروری است همچون گذشته عبادات روزانه جمعی برگزار نشود و ما به ناچار وظیفه داریم عبادات را به صورت فردی ادا کنیم.

او توقف سیر صعودی ویروس کرونا را ملزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی دانست و افزود: تنها با رعایت و مراقبت‌های بهداشتی می‌توان جلوی این بیماری را گرفت و با این روش می‌توان به نقطه سفید دست یابیم و این امر مهم تنها با مشارکت و همدلی مردم در تمامی سطوح قابل تحقیق و اجرا است.

شکری ادامه داد: با همراهی معتمدین، نهاد‌ها و گروه‌های اجتماعی، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی و... می‌توان جلوی گسترش این بیماری را گرف.

فرماندار ثلاث‌باباجانی از خانواده‌های که بیماران کرونایی دارند درخواست همکاری کرد و افزود: این بیماری ناخواسته است و عیب و عار نیست، اما نباید خانواده‌ها با پنهان‌کاری موجب به خطر افتادن جان آدم‌های دیگری شوند و کسانی که به این بیماری مبتلا هستند نیازی به پنهانکاری ندارند و چه قانونی و چه شرعا جایز است مبتلایان و خانواده‌های آنان از هرگونه پنهان‌کاری و عدم توجه به نکات بهداشتی پرهیز کنند.

او گفت: امروز نقش ائمه جمعه و جماعت در جامعه با توجه به مقبولیت‌های اجتماعی و مذهبی اثرگذار است و می‌توانند عاملی مهم برای حفظ سلامت خود و دیگران باشند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.