وزیر آموزش و پرورش:

احتمال برگزاری امتحانات از ۲۷ خرداد

حاجی میرزایی گفت: پس از ۲۷ خرداد و پس از یک ماه رفع اشکال حضوری، در صورت اقبال دانش‌آموزان، امتحانات را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد کرونا درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد به مدت یک ماه دانش آموزان برای رفع اشکال امکان حضور در مدرسه دارند.

او ادامه داد: اگر تا پایان مدت این یک ماه اقبال باشد، پس از این مدت برگزاری امتحانات را در نظر داریم؛ در غیر اینصورت انجام آزمون از یک هفته بعد از بازگشایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اقبال زمانی حاصل می شود که دارو و واکسن ضد کرونا کشف و تولید و در دسترس تمامی داروخانه ها قرار بگیرد مانند قرص سرما خوردگی و آمپول پنسیلین چرک خشک کن گلو درد بیتر شما با شیب ملایم فرزندان ملت رو به مدارس پر از ریسک خطر کرونایی نکشانید هناتون دیگه رنگی ندارد با شیب ملایمتون با جان فرزندان ملت بازی نکنید جان فرزندان ملت شوخی بازی نیست و امتحانات عزیزان ملت را از طریق فضای مجازی بگیرید و انقدر به ملت استرس و تنش وارد نکنید چرا متوجه نیستید که در شرایط اضطراری و بحرانی و وضعیت قرمز ویروس منحوس تروریستی کشنده و خطرناک کرونا قرار داریم هر چه سریعتر امتحانات آخر سال تحصیلی را از طریق فضای مجازی بگیرد و سال تحصیلی را تعطیل اعلام کنید . والسلام وصلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Germany
مهدی
۲۰:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
امید وارم برگزار نشه... اگر دانش آموزی دچار این ویروس بشه کسی پاسخ گو نخواهد بود..‌بهتر امتحانات بصورت مجازی یا توسط معلم نمرات ثبت گردد... بخصوص تهران با زیاد بودن جمعیت...یک سال بچه ها امتحان ندن بهتره تا خدایی نکرده دچار این ویروس خطرناک بشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خرداد
آخرین اخبار