در گفت‌‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اصلاح میزان دستمزد کارگران در اولویت جلسه شورای عالی کار

یک نماینده کارگری در شورای عالی کار درباره آخرین وضعیت تعیین میزان دستمزد کارگران در سال ۹۹ توضیحاتی داد.

علی خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در جلسات شورای عالی کار قبل از سال جدید و جلسات سال ۹۹ به تعیین حداقل دستمزد اعتراض کردیم.

او با بیان اینکه دستمزد تعیین شده حتماً باید با توجه به قانون کار و مطابق با تورم باشد، گفت: بحث اصلی اصلاح دستمزد است و سایر مزایا بعد از آن باید تعریف شود.

خدایی ادامه داد: ما بدون هیچ پیش فرضی فردا در جلسه شورای عالی کار حضور خواهیم داشت و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و خواسته کارگران پیشنهادات خود را مطرح خواهیم‌کرد.

او با بیان اینکه در جلسه فردای شورای عالی کار ما در ابتدا اصلاح دستمزد کارگران را مطرح خواهیم کرد، افزود: در دعوت نامه‌ای که از سوی وزارت کار برای نمایندگان شورای عالی کار ارسال شده است، قید شده جلسه فردا به تعیین حق مسکن کارگران اختصاص دارد.

این نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: هر دو گروه حق دارند هر چیزی را که می‌خواهند مطرح کنند و ما هم خواسته مان را بیان خواهیم کرد.

بیشتربخوانید: 

تصمیمات اشتباهی که دودش به چشم کارگران می‌رود

پیشنهاد افزایش حق مسکن دستمزد کارگران را به دولت می‌بریم

آخرین جزئیات از جلسه تعیین حقوق کارگران در سال ۹۹

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداوکیلی !خداروخوش مییاید که هنوز از نوروز دوماه نگذشته وهمه چیز دوبرابر شده از حبوبات تا کرایه های خانه انبار ما کارگرا اینقد بیچاره وار ۱۹درصد بندازن رو حقوقشون اینبار هم دو وسه ماه یکبار حقوقمونو میدن من تو کارخانه کاشی کار مکنم چطور ش د۳۰درصد گذاشتن رو قیمت کاشی وکارفرما پولشو بیشتر گرفت انبار کارگر تو سرما وگرما وشب تا صبح ۱۹درصد تواین گرونی ازبنده که خیری ندیدیم خدا توبه داد مابرس
آخرین اخبار