رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام خبر داد;

آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای تعمیرات اساسی سالیانه

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این شرکت برای تعمیرات اساسی سالیانه آماده می‌شود و با وجود تاثیرات ناشی از ویروس کرونا ، این امور در حال برنامه ریزی برای انجام موفقیت آمیز می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مسعود مرشدی رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این شرکت برای تعمیرات اساسی سالیانه آماده می‌شود، گفت: با وجود تاثیرات ناشی از ویروس کرونا بر فعالیتها، این امور در حال برنامه ریزی برای انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی می‌باشد.

او ادامه داد: تعمیرات اساسی شرکت‌های پالایشی کشور به صورت دوره‌ای و عموماً سالیانه با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در فصول گرم سال با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

مرشدی اظهار کرد: هدف از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و آماده به کار نمودن تجهیزات فرآیندی پالایشگاه برای بالا بردن قابلیت اطمینان دستگاه‌ها و تولید مستمر، شامل نوسازی و بازسازی تجهیزات ثابت، تعمیرات دوره‌ای دستگاه‌ها و تجهیزات دوار، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات برقی و ابزار دقیق می‌باشد.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام بیان کرد: در تعمیرات اساسی پیش رو بیش از ٥٠ تجهیز ثابت شامل انواع ظروف تحت فشار، مخازن، برج وغیره و همچنین تعمیرات بیش از ٢٥٠ مورد انواع شیر‌های کنترلی، psv و غیره، بیش از ٨٠ مورد تجهیز دوار شامل انواع کمپرسور‌ها و پمپ‌ها و فن‌های هوایی و بیش از دو هزار تجهیز برقی و ابزار دقیقی و انجام طرح‌های اصلاحی، بازرسی خطوط و ... برنامه ریزی شده است و تا قبل از زمان شروع تعمیرات اساسی، ملزومات انجام کار آماده خواهد شد.

او افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نامگذاری شده است، این شرکت برنامه‌های مدونی برای پایداری تولید در دست اقدام دارد که با انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی، پایداری تولید در پالایشگاه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.