پخش ویژه برنامه‌های احیای لیالی قدر در آستان حضرت عبدالعظیم از شبکه پنج سیما

ویژه برنامه‌های احیای لیالی پر فیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معنوی شب‌های قدر با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط امیر نعیمی، حسن شالبافان، محمد رضا غلامرضازاده، احمد زین العابدین فرد، حسین هوشیار و سید محمود علوی برپا می‌شود.

برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خواهد بود.

زائران و مومنان خداجوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والا مقام علیهم السلام به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا این ویژه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت و از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان نیز می‌توانند این ویژه برنامه‌ها را به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس و سایت اینترنتی این بارگاه ملکوتی دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار