مردم هویزه رعایت نکنند بازار تعطیل می‌شود

سرپرست فرمانداری و رئیس قرارگاه مقابله با کرونا ویروس هویزه گفت: در صورتیکه مردم به تردد‌های غیرضروری و رعایت نکردن نکات بهداشتی ادامه دهند، بازار تعطیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری و رئیس قرارگاه مقابله با کرونا ویروس شهرستان هویزه گفت: بار‌ها به رعایت اصول بهداشتی تذکر داده ایم و از مردم خواسته ایم که ماندن در خانه بهترین و آسان‌ترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن است.

او افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از تردد‌های غیرضروری اجتناب از حضور در تجمعات، شب نشینی‌ها تنها انتظار ما از مردم است که باید رعایت کنند، چراکه در حال حاضر این تنها روشی است که می‌توان با ویروس کرونا مبارزه کرد و زنجیره انتقال آن را قطع نمود.

عفری مفرد بیان داشت: ادارات بهداشت و درمان، صمت، شهرداری‌ها واماکن بر بازار نظارت و چنانچه صنفی از رعایت پروتکل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و... سرپیچی کنند، آن محل پلمپ می‌شود و جریمه سنگینی برای آن واحد در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری و رئیس قرارگاه مقابله با کرونا ویروس هویزه تصریح کرد: براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ویروس استان و شورای تامین شهرستان تا روز جمعه چنانچه مردم و بازاریان موارد ذکر شده را رعایت نکنند، همه بازار‌ها تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.