در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق قطعات خودرو در کاشان / دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست ودوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق قطعات خودرو در کاشان

سرهنگ علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات از خودرو‌های پژو ۲۰۶، پراید و پیکان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او افزود:کارآگاهان تحقیقات وسیعی را در این خصوص انجام داده و با به کارگیری یک سری کار‌های علمی و پلیسی موفق شدند هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به ۲۶ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ قربانی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از تجهیزات ایمنی برای حفاظت از خودرو‌های خود استفاده و حتی المقدور از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ ۶۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص گردید متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۶۰ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده وپلیسی، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نست به دستگیر وی اقدام شد.

این مقام انتظامی در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید. رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل‌های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده نمائید. در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

 

کشف بیش از ۱۹ کیلو حشیش درنایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی مستقردر ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان " نایین" به یک دستگاه سواری برلیانس که در حال تردد بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۶۳۰ گرم حشیش که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
 

کشف یخچال‌های قاچاق در"اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۵ "بازار" حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه وانت پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو‌ها حامل ۴ یخچال خارجی بودند که رانندگان مدارک گمرکی مربوطه را ارائه ندادند و خودرو‌ها و یخچال‌ها توقیف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش یخچال‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

اعتراف سارق منزل به ۲۳ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت مال باخته، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان، با شگرد تخریب در منزل، وارد محل شده و پس از سرقت طلاجات و دلار متواری شدند که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته و بررسی تخصصی از صحنه سرقت، رد پای یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت این مجرم سابقه دار، طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری هنگامی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و به ۲۳ فقره سرقت منزل در مناطق جنوب و شرق کلانشهر اصفهان اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم با رعایت برخی از مسایل ایمنی می‌توانند سارقان در انجام سرقت ناکام بگذارند گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم منازل خود را به حفاظ محکم و مطمئن، دزدگیر، آژیر خطر، دوربین مداربسته و در‌های ضد سرقت مجهز کرده و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند.
 

دستگیری ۴ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با عاملان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اجرایی شد.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح ۴ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با انجام درگیری و شرارت باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان از همکاری خوب دستگاه قضائی در طرح برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تقدیر کرد و افزود: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد عده‌ای نظم و امنیت عمومی شهروندان را سلب کنند و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 

کشف بیش از ۶۱ کیلو تریاک در" خوروبیابانک

سرهنگ "نعمت خلیلی" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "خورو بیابانک" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در ۲۵ بسته ودر داخل صندوق‌های حاوی گوجه فرنگی جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه ماندگاری
۰۹:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ضمن قدر دانی از نیروی انتظامی این روزا تو خمبنی شهر سرقت بی داد میکنه ار سرقت خود رو گرفته تاخونه ومغازه از هر طرف دوست و غریبه یکی هست.پریشب سرشب خونه من واسه ده دقیقه خالی موند وقتی اومدم سه نفر چاقو بدست تو خونه بمن ودخترم حمله کردن وهرچی پولو طلا تو خونه بود برد
من شوهرم عمل قلب کرده خودم با دخترم تو خونه تنهام دیگه میترسم همه زندگیمو بردن تو این شرایط سخت اقتصادی خودم کارگر مردمم تورو خدا بداد مردم برسید