وکیلی در نطق میان دستور:

طرح‌ها و لوایح خوبی در مجلس دهم تصویب شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح‌ها و لوایح خوبی در مجلس دهم به رغم تمام بی مهری‌ها تصویب شده است که فرصت پرداختن به آن نرسید.

طرح‌ها و لوایح خوبی در مجلس دهم تصویب شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت) در نطق میان دستور خود گفت: در این لحظات باقی مانده از مجلس دهم خدمت مردم ایران به خصوص مردم حوزه انتخابیه خود عرض می‌کنم که بر عهدی که از ابتدا با شما بسته بودیم، باقی هستیم. با شما عهد بسته بودیم که تطمیع نشویم و نشدیم، عهد بسته بودیم که تحت تهدید از رسالت نمایندگی‌مان خارج نشویم که خوشبختانه تهدیدپذیر نبودیم.

او افزود: به رغم اینکه گفتمان حاکم بر راهرو‌های مجلس اسلامی نه خدا ترسی است و نه مردم باوری، بلکه شورای نگهبان ترسی است، اما تلاش کردیم در ظرف فهم خویش نسبت به رسالت خود این عهد را با مردم پاس بداریم و این رسالت را در مسیر منافع مردم ادامه دهیم.

وکیلی اضافه کرد: از همه همکاران مجلسی‌ام که به بنده اعتماد کردند و فرصت خدمت‌گذاری در هیئت رئیسه را به من سپردند، تشکر صمیمانه دارم،  همچنین از تمام ارکان اجرایی و اداری مجلس شورای اسلامی  نهایت قدرانی را دارم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس خطاب به نمایندگان دور یازدهم گفت: شما با هر شعار و شیوه‌ای امروز افتخار نمایندگی مردم در دوره یازدهم را پیدا کردید، فرصت خدمت شما مانند مجلس دهم زمان زیادی نیست، همان‌طور که برای ما خیلی زود دیر شد برای شما هم این چنین است.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: از مجلس یازدهم برادرانه خواهش می‌کنم که فرصت خدمت را مغتنم شمارند. تلاش نکنید شرط را از نو اختراع کنید، طرح‌ها و لوایح خوبی در مجلس دهم به رغم تمام بی مهری‌ها و بی میلی‌ها تصویب شده است و طرح‌ها و لوایح بسیار خوبی کارشناسی شده و در دستور کار است که فرصت پرداختن به آن نرسید. اگر بتوانید در این ۴ سال خدمتی‌تان به همین طرح لوایح کنونی برسید حتما دین خود را ادا کردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار