افتتاح سالن چند منظوره روستای مزایجان

سالن چند منظوره روستای مزایجان شهرستان زرین دشت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حیدرعلی کامیاب در مراسم بهره‌برداری از سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع شهرستان زرین دشت، گفت: بسیار خوشحالم که این سالن در ایام میلاد کریم اهل بیت و به برکت نام امام حسن مجتبی (ع) افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه این سفر پنجمین سفرش به زرین دشت است، افزود: امیدوارم باز هم به بهانه افتتاح پروژه‌های ورزشی به این شهرستان سفر کنم.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس در تشریح چگونگی توسعه زیر ساخت‌های ورزش در زرین دشت گفت: در این شهر ۱۲ زمین چمن مینی فوتبال کلنگ‌زنی شده که از این تعداد ۶ زمین به بهره برداری رسیده و ۶ زمینه دیگر نیز در سال ۹۹ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او گفت: در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی ۶ سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

کامیاب گفت: عملیات اجرایی زمین چمن شهر پیر نیز رسیده و این پروژه ورزشی با پهن شدن چمن آن آماده بهره‌برداری خواهد بود.

او با امضای مصوبه احداث استخر سرپوشیده در زرین دشت توسط معاون وزیر ورزش و جوانان را تحقق آرزوی دیرینه مردم این شهر دانست و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده دولت در بی‌سابقه‌ترین تنگنا‌های مالی به واسطه تحریم‌های ظالمانه غرب قرار داشته افزود: جا دارد از پیمانکاران که در این شرایط در توسعه زیرساخت‌های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کردند تشکر کنم.

گفتنی است سالن چند منظوره روستای مزایجان شهرستان زرین دشت در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

قهرمان کشتی المپیک لندن هم در این مراسم، گفت: گمان می‌کنم در تعداد سفر‌های شهرستانی و سرکشی از پروژه‌های عمرانی توسط یک مدیر کل، نیز فارس رکورددار باشد.

امید نوروزی گفت: این حجم از حضور و سرکشی تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم عشق و علاقه به مردم است. وی با بیان اینکه در دوران ورزش قهرمانی اش حضور ۵ مدیرکل ورزش و جوانان را در فارس تجربه کرده است گفت: آنچه همه خوبان دارند در این دوره یک جا به عینه مشاهده کردیم.

دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانی ارمنستان، بلاروس و ایران افزود: اینکه شخص رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان بر پر افتخار و تاریخی بودن این دوره از مدیریت ورزش و جوانان تاکید می‌کنند می‌تواند مایه مباهات مردم فارس باشد.

نوروزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خون گرم مزاجان و زرین دشت گفت:شک ندارم توسعه اماکن ورزشی در روستا‌ها و شهرستان‌ها زمینه معرفی نخبگان و استعداد‌های ورزشی را در رشته‌های مختلف فراهم خواهد کرد.

او افزود: از میان همین نوجوانان و جوانان آینده سازان ورزش استان و کشور معرفی خواهند شد.

شهرستان زرین‌دشت به مرکزیت حاجی‌آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.