به تعویق افتادن تحلیف کابینه جدید صهیونیستی در پی سفر پمپئو به اراضی اشغالی

منایع صهیونیستی از به تعویق افتادن تحلیف کابینه جدید صهیونیست‌ها در پی سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور به زودی راهی اراضی اشغالی می‌شود. طی بیانیه‌ای که وزارت خارجه آمریکا آن را منتشر کرده مایک پمپئو در تاریخ ۱۳ ماه جاری میلادی راهی قدس اشغالی خواهد شد.

در همین ارتباط اعلام شده که مراسم تحلیف کابینه جدید رژیم صهیونیستی که قرار بود تا چند روز آتی برگزار شود به دلیل این سفر به تعویق خواهد افتاد.

طی این سفر قرار است تا پمپئو با سران صهیونیستی درباره راهکارهای مبارزه با ویروس کرونا، امنیت رژیم صهیونیستی و همچنین موضوع ایران بحث گفت‌وگو کند.

موضوع الحاق بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی از جمله دیگر مسائلی است که قرار است درباره آن صحبت شود.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و بنی‌گانتز، رئیس فعلی کنست قرار بود تا در روز چهارشنبه آتی کابینه خود را معرفی کنند، اما به دلیل سفر مایک پمپئو این مراسم به تعویق خواهد افتاد. 

حزب لیکود و آبی‌وسفید رژیم صهیونیستی پس از برگزاری سه دور از انتخابات به توافق رسیدند، بر اساس این توافق نتانیاهو و گانتز به صورت چرخشی در پست نخست‌وزیری حاضر خواهند شد. مخالفان نتانیاهو تاکید کردند که او به توافق خود وفادار نخواهد بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار