برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

تل آویو، قدس و سایر مناطق سرزمین‌های اشغالی روز گذشته صحنه اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو که مامور تشکیل کابینه شده، بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الشرق الاوسط نوشت صد‌ها نفر در تل آویو، قدس و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی روز گذشته تظاهراتی را علیه بنیامین نتانیاهو، مامور تشکیل کابینه و همچنین سیاست‌های وی در زمینه مقابله با ویروس «کرونا» برگزار کردند.

 صد‌ها نفر از پزشکان در تل آویو در اعتراض به بازگشت روال عادی کاری طولانی مدت که قبل از بروز بحران کرونا معمول بود، تجمع کردند. این پزشکان قبل از بحران کرونا در دوره‌های ۲۶ ساعته فعالیت می‌کردند و طی این بحران ۱۲ ساعت فعالیت داشتند بنابراین دیدگاه آن‌ها این است که وقتی فعالیت در ساعات‌ کاری کمتر در زمان بحرانی به این حجم امکان پذیر است چرا همین دوره کوتاه پس از بحران امکان پذیر نباشد؟

تظاهرکنندگان این شعار را سر می‌دادند که «خستگی، خطرناک است». آن‌ها همچنین پلاکارد‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «آیا ما به عنوان برده آموزش دیدیم» و یا اینکه «بیشتر از ۲۶ ساعت هرگز» که به ساعت کاری ۲۶ ساعته اشاره دارد.
همچنین صد‌ها نفر دیگر در میدان رابین در تل آویو ضد بزرگترین کابینه‌ای که قرار است روز چهارشنبه به ریاست نتانیاهو متهم به فساد سوگند یاد کند، تجمع کردند.

قرار است محاکمه نتانیاهو متهم به فساد روز ۲۴ ماه مه آغاز شود. تظاهرکنندگان می‌گویند سیاستمدارانی که با اتهامات کیفری روبه‌رو هستند نباید اجازه تشکیل کابینه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار