فردا؛ آخرین مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب اعضای هیات علمی

مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان عضویت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد فردا، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد، مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب فراخوان سال ۹۸ اعضای هیات علمی این دانشگاه از روز ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ آغاز شد.

با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان به مدت ٧ روز از تاریخ ۱۶ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت وجود دارد.  

متقاضیان می‌توانند تا فردا، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس sajed.iau.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: شرایط شرکت فرهنگیان رسمی یا پیمانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹


لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد در راستای توسعه فعالیت‌های علمی، براساس طرح آمایش آموزشی و به منظور ارتقای کیفیت و اصلاح هرم هیات علمی در اسفند سال گذشته اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیات علمی کرده است. به متقاضیان جذب هیات علمی در رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی این دانشگاه فرصت داده شد تا از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد و سپس با ورود به سامانه جذب اعضای هیات علمی پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ لغایت ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.

این مهلت از سوی دانشگاه آزاد تا ۲۸ اسفند ۹۸ تمدید و پس از آن تا تاریخ  ۲۰ فروردین ماه ۹۹ برای سومین بار تمدید شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار