قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته جاری کمیسیون فرهنگی در مورد بررسی فهرست قوانین و احکام نامعتبر ورزش در صحن علنی گزارش می‌دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داوود عزیزی مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته جاری کمیسیون فرهنگی در مورد بررسی فهرست قوانین و احکام نامعتبر ورزش در صحن علنی گزارش می‌دهد.

عزیزی افزود: این گزارش حاصل خرد جمعی کارشناسان خبره وزارت ورزش و جوانان، مرکز پژوهش ها، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی است و احکام نا معتبر حوزه ورزش در طول یک صد سال گذشته را تنقیح کرده است.

وی ادامه داد: همچنین گزارش نهایی کمیسیون فرهنگی در مورد تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریتی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسطه به وزارت ورزش و جوانان (باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس) در ۱۰ سال گذشته در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه در صحن علنی قرائت می‌شود.

مدیر کل امور مجلس اضافه کرد: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد درآمد زایی و خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی نیز در اجرای ماده ۴۰ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از دیگر مواردی است که قرار در صحن علنی تبیین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار