فرمانده انتظامی استان ایلام:

اتوبوس حامل کالای قاچاق ۲ میلیاردی در دره شهر متوقف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه ارمو، حین ایست و بازرسی مقطعی در ورودی شهر، یک دستگاه اتوبوس مسافربری را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵ دستگاه تلویزیون ۴۹ اینج، ۶ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه آب سرد کن و تعداد هزار و ۹۳۴ قلم اسباب بازی که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند کشف شد.

یاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: راننده اتوبوس ، جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت سودجویان قاچاق کالا و اقلام غیرمجاز، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار