عسگریان خبر داد؛

افتتاح ۱۱۰ مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در سراسر کشور

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از افتتاح ۱۱۰ مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسگریان معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در آیین افتتاحیه مراکز نیکوکاری اصناف بازار و مجتمع‌های تجاری سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد مسجد محور و محله محور است.

او با بیان اینکه ۹۵ درصد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد شکل گرفته اند، گفت: ۹۰ درصد مراکز نیکوکاری در مساجد و ۱۰ درصد دیگر در مکان‌های دیگر شکل گرفته اند.

عسگری افزود: امروز ۱۱۰ مرکز نیکوکاری با محوریت اصناف و بازاریان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد که به صورت نمادین در حال حاضر ۴ مرکز در تهران افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۳ درصدی مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری


وجود بیش از ۳ هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور وجود دارد و برنامه ریزی شده است که امسال این تعداد به ۸ هزار مرکز برسد.

او با بیان اینکه این مراکز ارتباط بین ۶۸ درصد از مردم را فراهم کرده اند، گفت: امروز یک مرکز نیکوکاری در بازار تهران افتتاح خواهد شد.

عسگریان با بیان اینکه این مراکز جمع آوری کمک‌های مردمی و صدقات را بر عهده دارند، تصریح کرد: ماموریت کمیته امداد این است که سالانه مراکز نیکوکاری مختلفی را افتتاح کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرکز نیکوکاری اصناف وباراریان تبریز
۰۱:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام این روندی که در خصوص تعدد مراکز نیکوکاری کمیته امداد در برنامه های قرار داده در آینده امکان بروز آسیب های جبران ناپذیز با عدم تامین زیزساخت های لازم و آموزش و توانمندی اعضای میسر گردیده ودر پیشبرد مراکز موفق و با برنامه حتما خلل مهمی ایجاد خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین زبان ور
۰۱:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام تعدد مراکز نیکوکاری بدون زیر ساخت و آموزش و توانمندی آسیب است نه کمک به خانواده های کم توان
آخرین اخبار