فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم با نمایندگان ادوار گذشته جلسات مشترک برگزار کند

شریف گفت: نمایندگان مجلس یازدهم با نمایندگان دوره‌های قبلی مجلس جلسات مشترکی برگزار کنند تا انتقال تجربیات انجام شود.

مجلس یازدهم با نمایندگان ادوار گذشته جلسات مشترکی برگزار کننداحمد شریف عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تفاوت‌های مجلس دهم و یازدهم، گفت: مجلس یازدهم هنوز شروع به کار نکرده است که بخواهیم در مورد عملکرد و ترتیب آن قضاوت کنیم.

او افزود: متاسفانه این یک رسم بدی است که هر دولت و مجلسی که سر کار می‌آید عملکرد دولت و مجلس قبل را زیر سوال می‌برد، در صورتی که باید در دولت و قوه مقننه نقش تکمیل کننده داشته باشیم و باید به قوانینی که در گذشته در نوبت طرح بوده و می‌تواند گره‌ای از مشکلات جامعه باز کند بیشترتوجه کنیم.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: گاهی اوقات به حاشیه دامن می‌زنیم  و اصل وظیفه تحت الشعاع قرار می‌گیرد ، بنابراین بهترین راهکار این است که نمایندگان دوره یازدهم که اکثرا اولین دوره نمایندگانی شان است و تجربه‌ای در امر قانون گذاری ندارند از تجربیات همکاران خود در دوره‌های قبلی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:بهترین گزینه برای ریاست مجلس یازدهم کیست؟ 


شریف با بیان اینکه نمایندگان مجلس یازدهم با نمایندگان دوره‌های قبلی مجلس جلسات مشترکی برگزار کنند تا انتقال تجربیات انجام شود، گفت: در اکثر کشور‌ها حتی احزاب در بحث منافع ملی هم‌گرایی بالایی دارند و همه عملکرد‌ها معطوف منافع ملی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه خیرم
مگه مجلس دهم جز فلاکت چیز دیگه ای هم داشت /
آخرین اخبار