سناتور شومر: مردم دارند می‌میرند، ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت بمانیم

پس از افزایش آمار جان‌باختگان در اثر شیوع کرونا در آمریکا که در پی عملکرد ضعیف دولت صورت می‌گیرد، سناتور ارشد دموکرات خواستار اتخاذ تدابیری برای مقابله با این ویروس شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای‌پی‌تی‌ان، سناتور چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا، خواستار اتخاذ تدابیری مناسب برای مقابله با ویروس کرونا که جان بیش از ۷۲ هزار نفر در این کشور را گرفته است، شد.

او گفت: مردم در حال آسیب دیدن هستند. من به آقای مک‌کانل (رهبر اقلیت سنا) می‌گویم که مردم هر روز در حال از دست دادن شغل خود هستند. واحد‌های تجاری کوچک هر روز ورشکسته می‌شوند. مردم هر روز در حال ابتلا به ویروس کرونا هستند و مردم هر روز می‌میرند.

این سناتور آمریکایی افزود: ما نمی‌توانیم در اینجا بنشینیم و بی‌تفاوت بمانیم و بگوییم که باید منتظر بمانیم. نیاز‌های زیادی وجود دارد و هرگونه کوتاهی در اقدام می‌تواند بسیار مضر باشد.

شومر پیس از این هم گفت احتمالا آنتونی فائوچی، عضو کارگروه ویژه مقابله با کرونا و مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، هفته آینده در مقابل سنا حاضر خواهد شد تا توضیحاتی درباره عملکرد دولت در خصوص نحوه مقابله با این بیمای همه‌گیر بدهد.

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون در آمریکا بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و بیش از ۷۲ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار