تشدید نظارت ها بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان ادامه دارد

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت:طرح تشدید نظارت بر مرکزهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در ماه مبارک رمضان با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی اجرا می شود.

تشدید نظارت ها بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: طرح تشدید نظارت ها بر مراکز توزیع و عرضه‌ فرآورده‌های خام دامی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

او افزود:۳۰ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب  ۲۰گروه ثابت و سیار نظارت بر واحدهای عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان را بر عهده دارند.
 
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت:  نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌‍‌های خام دامی از هشت صبح شروع شده و تا ساعت۲۰ ادامه دارد تا شهروندان با اطمینان مواد غذایی مورد نیاز خود را خرید کنند.
 
او گفت :نظارت این اکیپ‌های دامپزشکی از واحد‌های تولید فرآورده‌های خام دامی، نگهداری، بسته بندی، توزیع، عرضه و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها و خودرو‌های حمل این فرآورده‌ها است.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.