بلاتکلیفی مهمترین فدراسیون ورزشی در شرایط کرونایی

چند ماهی است که فدراسیون پزشکی ورزشی با سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از فدراسیون‌های ورزشی مهمی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولیت‌های زیادی دارد، فدراسیون پزشکی ورزشی است.

فدراسیون پزشکی ورزشی، متولی حفظ و ارتقاء سلامت ورزشکاران و جامعه است. کار این فدراسیون در روز‌هایی که جامعه با مهمان ناخوانده‌ای، مانند ویروس کرونا مواجه است، بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی، از اعضاء مهم ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستند که در شرایط کرونایی برای جامعه ورزش، تصمیم گیری می‌کنند.

مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. جلسه‌ی این ستاد در وزارت ورزش و با حضور وزیر ورزش و دیگر متولیان امر، برگزار شد. تصمیمات این ستاد، حاکی از ادامه وضعیت ویژه در رقابت‌ها و فعالیت‌های ورزشی است.

مسئله قابل تامل در شرایط موجود، بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی ورزشی است که این روز‌ها، مسئولیت زیادی را به دوش می‌کشد. این فدراسیون چندین ماه است که پس از اتمام دوره‌ی ۴ ساله ریاست غلامرضا نوروزی، با سرپرست اداره می‌شود و هیچ خبری از برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون نیست.

البته علی رغم این بلاتکلیفی‌ها و طبق گزارش‌های ارائه شده، عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در سال گذشته، در مجموع قابل قبول بوده است، اما این بلاتکلیفی چند ماهه، خصوصا در شرایط ویژه‌ای که ورزش کشور با آن مواجه است می‌تواند برای این فدراسیون خطرناک باشد.

وزارت ورزش هنوز، تصمیمی در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی نگرفته است و این فدراسیون همچنان با سرپرستی مهرزاد خلیلیان، به کار خود ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید : عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۹۸


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار