برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در کازرون

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در کازرون برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دوره تربیت مربی قرآن کودک در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون برگزار می‌شود.

سطح مقدماتی این دوره شامل کارگاه‌های حفظ قرآن همراه با بازی، آموزش الفبای یک‌دقیقه‌ای، شهر نماز، حفظ موضوعی همراه با اشاره، روخوانی با چهار روش شعر، اشاره، ‌قصه و‌ رنگ‌آمیزی، دوره تکمیلی با هدف تربیت بدون تنبیه شامل کارگاه‌هایی چون زنگ دوستی، کودک باهوش، کودک قانونمند، والد مسئول و روش‌های مقابله با بدرفتاری‌های کودک تشکیل می شود.

معصومه گلستان، مدیر مؤسسه قرآنی شیفتگان مهدی(عج) فارس گفت: دوره پیشرفته این طرح نیز با هدف آموزش مهارت‎های زندگی به کودک، همراه با کارگاه‌های خودآگاهی، همدلی، ارتباط مؤثر، ارتباط بین فردی، مقابله با هیجانات منفی، مقابله با استرس، کودک خلاق، کودک نقاد، مهارت حل مسئله و کودک تصمیم‌گیر و کودک تصمیم‌ساز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند در قالب متنی نام، نام خانوادگی و سطح مورد نظرشان را از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۱۷۸۸۴۵۵۴۸ ارسال کنند، پس از تکمیل ظرفیت درباره نحوه برگزاری دوره تصمیمات اتخاذ می‌شود که در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به قبول‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود.

دفتر اصلی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) در کازرون، خیابان بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، واحد قرآن قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار