مسیرهای جایگزین خیابان فردوسی سنندج مشخص شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از مسدود شدن خیابان فردوسی سنندج برای اجرای طرح پیاده‌راه خبردادوگفت:مسیرهای جایگزین مشخص شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ برزو مرادی گفت: تردد از میدان انقلاب به سمت آزادی برای خودرو‌های شخصی ممنوع است و تنها خودرو‌های عمومی و امدادی اجازه عبور داشتند که اکنون از مسیر جایگزین تردد می‌کنند.

او افزود: رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می‌توانند برای تردد از میدان انقلاب به سمت آزادی از تقاطع‌های انقلاب و مادر عبور کرده و وارد خیابان فلسطین شده و به میدان آزادی بروند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: برای تردد از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب نیز رانندگان باید از خیابان کشاورز به خیابان مردوخ جنوبی، میدان گلها، خیابان امام (ره) و سپس میدان انقلاب بروند.

او با بیان اینکه مسدود شدن خیابان فردوسی بر روی خودرو‌ها موجب افزایش ترافیک در خیابان‌های اطراف آن می‌شود، یادآور شد: میدان آزادی، خیابان‌های مولوی و پاسداران، تقاطع‌های شهرداری و شریف آباد و خیابان‌های کشاورز و آبیدر تحت تاثیر تراکم حضور خودرو قرار می‌گیرند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: برای کاهش ترافیک در این مسیر‌ها درخواست مجوز برای اجرای طرح زوج و فرد داده‌ایم، اما هنوز تایید نشده است.

شامگاه یکشنبه ۱۴ اردیبهشت خیابان فردوسی سنندج حدفاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب برای اجرای طرح پیاده‌راه مسدود شد و هم اکنون نیرو‌های شهرداری مشغول انجام عملیات عمرانی و برداشت آسفالت سطح این خیابان در هسته مرکزی شهر هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.