کوسه غراوی در نطق میان دستور:

نیروهای شرکتی وزارت بهداشت استخدام شوند

عضو کمیسیون عمران گفت: دولت از تمامی کادر بهداشت و درمان در راستای قدرشناسی از نیرو‌های شرکتی وزارت بهداشت نسبت به استخدام آنها اهتمام ویژه ورزد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام کوسه غراوی، عضو کمیسیون عمران در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقطع حساسی که دولت‌های بزرگ همچون آمریکا در کنترل ویروس کرونا خوار و ذلیل شدند، به امید خدا و همدلی مردم و مسئولان این ویروس را شکست خواهیم داد، گفت: از دولت تقاضا دارم که از تمامی کادر درمان و بهداشت تجلیل ویژه به عمل آورده و در راستای قدرشناسی نیرو‌های شرکتی وزارت بهداشت نسبت به استخدام آنها اهتمام ویژه ورزد.

او افزود: اکنون که در چله دوم انقلاب، با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونستی مواجهیم، نیاز است که با همدلی و تقویت جبهه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مسیر امیدوار کردن هرچه بیشتر مردم در سایه اجرای طرح‌های اصولی و گفتمان صادقانه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری نسبت به جهش تولید و اشتغال همت گماریم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه مجلس دهم گفت: تصویب لوایح و طرح منع به کارگیری بازنشستگان، استخدام معلمان جامانده از تدریس و تصویب مناطق آزاد گام مهم این مجلس جهت رفع مشکلات بود.

کوسه غراوی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود گفت: در دهه پنجم از عمر انقلاب روا نبود که مردم مراوه، تپه و گالیکش در حسرت بیمارستان باشند. بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مراوه و تپه با پیشرفت ۹۷ درصدی در مرحله پایانی است، بیمارستان ۹۰ تختخوابی گالیکش هم با وجود خلأهای قانونی با ردیف بودجه اختصاصی در حال انجام است و پیشرفت قابل توجهی دارد.

او اضافه کرد: با تجهیز و به کارگیری نیرو‌های متخصص بیمارستان مینو دشت و نصب و راه‌اندازی سی تی اسکن بیمارستان کلاله سعی در بهره‌وری بهتر از این مجموعه‌ها را داشتیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های ما هستند بر این اساس پروژه‌های اشتغال زا و تولیدی در مناطق محروم و تخصیص اعتبارات ویژه با حذف مشکلات بروکراسی که دست مردم و تولیدکنندگان را می‌بست نیاز به تصویب اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان را داشت که این گام به منظور توسعه شرق استان برداشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار