سردی بازار آبگرم محلات با شیوع کرونا

شیوع کرونا علاوه بر گل و گیاه به آبگرم محلات هم آسیب زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، منطقه گردشگری و آب درمانی شهرستان محلات با بیش از ۶۰ واحد اقامتی یکی از مراکزی است که هرساله از رونق خوبی برخوردار بودند و با پذیرش روزانه ۲ هزار نفر مسافر در ایام نوروز از نقاط مختلف کشور پذیرای مسافرین و گردشگران بودند.

سردی بازار آبگرم محلات با شیوع کرونا

اما متاسفانه آسیب کرونا علاوه بر صنعت گل و گیاه شهرستان محلات این منطقه گردشگری را هم بی نصیب نگذاشت و به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا این واحد‌های گردشگری از اسفند ماه تعطیل شدند و اکنون بیش از دو ماه که این وضعیت ادامه دارد و این تعطیل موجب ضرر و زیان برای سرمایه گذاران این منطقه شده است.

براتی زاده بخشدار مرکزی محلات گفت: از ابتدای دی ماه سرمایه گذاران این منطقه برای بروزرسانی و تجهیز منابع و واحد‌های اقامتی خود هزینه کردند.

براتی زاده افزود: سرمایه گذاران این هزینه‌ها را با دریافت تسهیلات بانکی تامین کرده‌اند و اکنون اقساط و بدهی‌های سنگین، این سرمایه‌گذاران را دچار مشکل کرده است.

در حال حاضر عمده‌ترین درخواست سرمایه‌گذاران منطقه گردشگری و آب درمانی شهرستان محلات از مسئولان همکاری بانک‌ها با در نظر گرفتن تنفس یکساله و یا پرداخت تسهیلات کم بهره به آنان است تا بتوانند ضرر و زیان‌های خود را جبران کنند.

قمری فرماندار شهرستان محلات هم با اشاره به تصمیماتی که دولت در این خصوص اتخاذ کرده گفت: از هفته آینده ارائه تسهیلات به این واحد‌های اقامتی محقق خواهد شد که این سرمایه گذاران باید از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این موضوع را پیگیری کنند.

امیدواریم تدابیری اندیشیده شود که ضرو زیان سرمایه‌گذاران منطقه گردشگری و آب درمانی شهرستان محلات جبران شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.