کشف موادشوینده غیر بهداشتی

بیش از چهار هزار لیتر مواد شوینده غیربهداشتی با برند جعلی در بازرسی از ۲ انبار در شهرستان سنندج کشف و ضبط شد.

کشف موادشوینده غیر بهداشتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت:ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان روز گذشته در راستای طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی موفق به شناسایی ۲ انبار تهیه و تولید مواد شوینده تقلبی در سنندج شدند.

او افزود: در یک عملیات پلیسی که با همکاری نماینده اداره صنعت معدن و تجارت و با هماهنگی مراجع قضایی به مرحله اجرا گذاشته شد، چهار هزار لیتر مواد شوینده غیر بهداشتی با برند‌های جعلی از این ۲ انبار کشف شد.

سردار آزادی اضافه کرد: قرار بود این مواد شوینده در بین واحد‌های صنفی در سنندج و شهرستان‌های دیگر توزیع شود که با هوشیاری و حضور به موقع ماموران پلیس آگاهی این محموله‌ها کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در انبار دیگری از این ۲ متهم، دستگاه‌های چاپ برند‌های جعلی و مقادیر قابل توجهی لیبل‌های جعلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی انبار‌ها توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب و اموال کشف شده به همراه دستگاه‌های مرتبط تحویل نماینده اداره صنعت معدن و تجارت شد و متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ف.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.