تظاهرات شبانه در جنوب یمن در اعتراض به قطع برق

المیادین از برگزاری تظاهرات شبانه در مناطق مختلف شهر عدن در جنوب یمن در اعتراض به خدمت‌رسانی در بخش‌های آب و برق در این مناطق، خبر داد.

تظاهرات شبانه در جنوب یمن در اعتراض به قطع برقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مناطق مختلف شهر عدن در جنوب یمن در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا در جهان در محکومیت قطعی جریان برق و آب در این شهر شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی شبانه بود.

معترضان خشمگین با بستن چند خیابان از رفت‌وآمدها جلوگیری کردند و خواستار بهبود خدمت‌رسانی‌های اساسی به ویژه در دو بخش آب و برق در این مناطق شدند.


بیشتر بخوانید: آمار دردناک کشتار کارگران یمنی به دست سعودی‌ها/ هلاکت یکی از سرکردگان داعش در یمن


این اعتراضات با وجود نگرانی‌ها از گسترش کرونا در عدن برگزار می‌شود. تاکنون مبتلا شدن ۷ نفر به ویروس کرونا در عدن تایید شده است.

پیش از این طه المتوکی، وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوزان سعودی به دنبال گسترش ویروس کرونا در یمن است.

شهر عدن تحت سیطره مشترک شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات و نیرو‌های سعودی قرار دارد.

شورای انتقالی جنوب یمن، تحت حمایت و رهبری امارات متحده عربی از خودمختاری جنوب یمن انصراف داد و در بیانیه‌ای ضمن استقبال از بیانیه ائتلاف سعودی برای بازگشت اوضاع به قبل از اعلام وضعیت خودمختاری، بر اهمیت توافق ریاض و ضرورت احترام به مفاد آن به خصوص اجرای مفاد سیاسی و اقتصادی، تاکید کرد.

شورای انتقالی جنوب یمن که از حمایت امارات بهره می‌برد، از نیمه شب شنبه گذشته ششم اردیبهشت، ضمن اعلام وضع فوق العاده در جنوب، این منطقه را منطقه‌ای خودگردان اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار