تغییر و تحول شرکت پست لرستان

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از اداره کل پست استان لرستان بازدید کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد ویسکرمی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس در جریان بازدیدش از اداره کل پست استان لرستان به بررسی ساختار و شناسایی نقاط قوت پست این استان پرداخت و گفت: خدمات پستی بسیار متنوع است، اما با توجه به خلق نیاز‌های جدید، لازم است باز هم خدمات گسترده‌تر شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن روند تحول شبکه پستی، قول داد از هرگونه همکاری و مساعدت در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های توسعه بخش شرکت ملی پست حمایت کند.


بیشتر بخوانید: پست اصفهان دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی را تحویل بیمه شدگان می‌دهد


مدیرکل پست لرستان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از روند تحولات پست طی سال‌های اخیر پرداخت و گفت: طبق اساسنامه جدید، فعالیت‌ها و رویکرد‌های جدیدی برای پست تعریف شده که می‌تواند علاوه بر فعالیت در حوزه فیزیکی، در حوزه‌های مالی و الکترونیکی نیز خدمات ارائه دهد.

محمد ناظری تعداد رکورد کدپستی ده رقمی را در استان بیش از یک میلیون اعلام کرد و افزود: به روز شدن کد پستی، از عوامل ضروری پیاده سازی پروژه ملی جی نف و کمک به رفع بسیاری از مشکلات شهری و ارائه خدمات غیرحضوری است.

مدیر کل پست لرستان همچنین به نقش مثبت پست در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع این بحران تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار فقره مرسوله وارد چرخه پستی استان شده، که نشانگر تاثیر مثبت پست در تحقق و عمل به شعار "در خانه بمانیم " است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار