بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۳ اردیبهشت:

ویدئویی قدیمی از حرکات موزون خواننده معروف پاپ در ۶ سالگی؛ خانواده منوچهر هادی در یک قاب ؛ تصویری خاص از پیمان معادی در فیلم درخت گردو

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای‌مجازی را مشاهده می‌کنید.

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آنها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تبریک متفاوت جناب خان به مناسبت قهرمانی تیم پاری‌سن ژرمن؛ عکس دیده نشده از کودکی فرزاد فرزین؛ تبریک روز معلم به سبک هنرمندان


منوچهر هادی کارگردان سینما در در آخرین پست اینستاگرام خود تصویری از خانواده مادری خود منتشر کرده و پیام جالبی را برای پیوند و ارتباطات اعضای خانواده به مخاطب داد.

منوچهر هادی در اینستاگرام خود نوشت:

«خانواده من
متاسفانه دیدم خانواده‌هایی رو که خواهر و برادری یا مادر و پدری با هم قهر هستند به هر دلیل. چطور ممکنه؟
اگر عکسی از خانواده پست میکنم فخری برای فروش ندارم. قصد من تشویق اون عزیزان به دورهمی مجدد و آشتی است. اگر عکسی از همسر و دخترم می‌بینید دیدم زوج‌هایی که چندین سال از پیوندشان گذشته، ولی نگران داشتن فرزند هستند و ترس آینده او را دارند. شاید این پست من اون‌ها رو وسوسه کنه و تشویق به داشتن فرزند.
اتحاد بین اعضای خانواده و حل مشکلات احتمالی توسط خودمان یعنی لذت زندگی و داشتن جامعه‌ای سالم.
در پناه یکدیگر سالم و تندرست باشین.
ممنونم از حمایت‌های همیشگی و بی دریغ مادر، خواهران و برادرانم
یکتا و سوفیای عزیزم»

هنرمندان

پیمان معادی بازیگر معروف سینما در اینستاگرامش، سکانسی از بازی خود در فیلم درخت گردو را منتشر کرد.

هنرمندان

الیکا عبدالرزاق بازیگر تلویزیون و تئاتر عکس سلفی خود با کمند امیرسلیمانی را در اینستاگرام منتشر کرده و از حضور خود در برنامه امشب شبکه نسیم خبر داد.

هنرمندان

امیر نوری هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود در کنار امیر جعفری، صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد و نوشت:

«آدمهارو از روی ظاهر قضاوت نکنید... نصف اینایی که خدا رو قبول دارن، خدا قبولشون نداره!
ممنونم از اقای جعفری بخاطر صحبتای زیباشون»

هنرمندان

امیر مقاره خواننده محبوب و معروف موسیقی پاپ ویدئوی جالبی را از شیرین کاری‌های خود در شش سالگی منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

ویدئویی دیده نشده از حرکات موزون خواننده معروف پاپ در ۶ سالگی؛

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون بخشی از صحبت های خود در برنامه دورهمی را در قالب ویدئو در اینستاگرامش بارگذاری کرد.
ویدئویی دیده نشده از حرکات موزون خواننده معروف پاپ در ۶ سالگی؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
امیرمقاره چه خوب بود
آخرین اخبار