قطع همکاری مربی بلاروسی ملی پوشان پرتابگران با فدراسیون دو و میدانی

مربی بلاروسی رسولی و شیری به علت پرداخت نشدن مطالباتش با فدراسیون دو و میدانی قطع همکاری کرد.

قطع همکاری مربی بلاروسی پرتابگران کشورمانبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رسولی و بهنام شیری پرتابگران دیسک کشورمان مدتی قبل برای برپایی اردوی آماده سازی راهی بلاروس شدند،. این ۲ پرتابگر به علت شیوع ویروس کرونا هنوز نتوانسته اند به ایران بازگردند و مسئولان فدراسیون دو و میدانی یک ماه از روادید این ورزشکاران را تمدید کردند.

البته مسئولان فدراسیون دو و میدانی همه تلاش خود را می‌کنند تا به هر طریقی رسولی و شیری را به ایران بازگردانند تا در کشورمان تمرینات خود را پیگیری کنند.  

رسولی و شیری در اردوی بلاروس زیر نظر جورجی کولنو چنکو  مربی اهل بلاروس تمرین می‌کنند، اما این مربی به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از سوی فدراسیون دو و میدانی با این ۲ پرتابگر قطع همکاری کرده است و او قصد ندارد تمرینات این ۲ پرتابگر کشورمان را زیر نظر بگیرد.  

رسولی پرتابگر کشورمان ضمن تایید این مطلب گفت: فدارسیون دو و میدانی اعلام کرده که به علت مشکلات مالی نمی‌تواند پولی به حساب ما  واریز کند به همین علت مربی بلاروسی ما تصمیم گرفت که همکاری اش را با ما و فدراسیون دو و میدانی ادامه ندهد. ما به تنهایی تمرین می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید: تمدید یک ماهه روادید پرتابگران دیسک برای ادامه حضور در بلاروس


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار