بارسلونا - پیانیچ؛ تلاش مجدد کاتالان‌ها برای جذب هافبک بوسنیایی

باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی هافبک بوسنیایی را به خدمت بگیرد و این در حالی است که پیانیچ تا سال ۲۰۲۳ با یوونتوس قرارداد دارد.  

بارسلونا_پیانیچ؛ تلاش مجدد کاتالان ها برای جذب هافبک بوسنیاییبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، ضرر هنگفتی به باشگاه‌ها زده و برنامه‌های نقل و انتقالاتی آن‌ها را با تغییراتی مواجه کرده، اما نام میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی همچنان در لیست آبی اناری پوشان برای فصل آینده قرار دارد و کاتالان‌ها امیدوارند بتوانند این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

بارسلونا این هافبک ۳۰ ساله را مهره‌ای جذاب در ترکیب ایده آل خود برای فصل آینده می‌بیند، زیرا او هافبکی در کلاس جهانی است که توانایی بازی با هر ۲ پا را دارد و از همه مهم‌تر سبک بازی او با بارسلوتا همخوانی دارد.

گذشته از این‌ها پیانیچ به مدت ۹ سال در بالاترین سطح اروپا بازی کرده است. پیانیچ ۵ سال در رم بازی کرده و اکنون حدود ۴ سال است که در یوونتوس توپ می‌زند.

دیگر نکته مثبت او آمادگی بدنی بالا است، به طوری که هافبک بوسنیایی در این مدت مصدومیت طولانی نداشته و تنها ۲ بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

پیانیچ قبل از پیوستن به رم، در لیون بازی می‌کرد و تیم فرانسوی با گل پیروزی بخش او رئال مادرید را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. اکنون این هافبک کهنه کار شانس پیوستن به بارسلونا و بازی در کنار بزرگانی، چون لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه را دارد.

این در حالی است که پیش از این و در سال ۲۰۱۸ هم بحث‌هایی مبنی بر پیوستن او به بارسلونا مطرح شده بود، اما در نهایت این اتفاق عملی نشد و او قراردادش با یوونتوس را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

اکنون به نظر می‌رسد پیانیچ دوباره شانس پیوستن به بارسلونا را به دست آورده، هر چند هنوز مذاکراتی انجام نشده و توافقی میان طرفین حاصل نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار