پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم

برخی از مسئولان کشور با ارسال پیامی روز معلم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ اردیبهشت در کشور به مناسبت روز معلم نامگذاری شده است و برخی از مسئولان با ارسال پیام این روز را تبریک گفتند.

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز معلم

انوشیروان محسنی بندپی در یک پیام توئیتری به مناسبت روز معلم نوشت:

"#معلم و#کارگر هر دو در مسیر توسعه گام برمی دارند. اولی با تربیت انسان توسعه یافته ریل گذاری مسیر را برعهده دارد، دومی با تولید، راه رسیدن کشور به توسعه را هموار میکند. لذت بخش‌ترین بخش از برنامه‌های حضورم در افتتاحیه‌ها، افتتاح مدرسه یا یک واحد تولیدی است."

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم


پست توئیتری رئیس سازمان فضایی برای تبریک روز معلم

مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه توییت خود نوشت: "علم نجوم پیشینه‌ای هزارساله در ایران دارد و امروز هم جایگاه علمی و اجتماعی منحصر به فردی در کشور دارد.
شیوع کرونا و محدودیت‌های بوجود آمده هم نتوانست خللی در فعالیت علاقمندان، عاشقان و مروجان علم وارد کند و این عزیزان با راهکار‌های خلاقانه و نو با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته نجوم برای ترویج این علم در جامعه تلاش کردند که جای تقدیر و سپاس دارد.
بدون شک حوزه نجوم ترکیبی خوش‌آیند از علم و عشق است."

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم


توئیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز معلم

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در یک پیام توئیتری به مناسبت روز معلم نوشت: "‏معلمی شغل نیست، یک سلوک انسانی است، دلدادگی به دانایی و شیدایی به کاهش جهل و نادانی.
مدیون معلمان‌مان هستیم. از آنان که طلسم الفبا را برای ما گشودند تا آنان که غبار از جهان و انسان زدودند."

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم


پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز معلم

سعید نمکی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی یک پیام روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز شهادت معلم دین و دانش، استاد شهید مطهری و روز معلم را به همه معلمان به ویژه همکارانم، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 اولین معلم آفرینش، پروردگار علیمی که "الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم"، به آدمی بیش و پیش از هر چیز، دلدادگی و مهربانی آموخت:

"چون جود ازل بود مرا انشاء کرد/ بر من ز نخست درس عشق املا کرد/ وآنگاه قراضه ریزه قلب مرا/ مفتاح در خزائن معنا کرد "

و در طول مقام آن اول و آخر، انبیا و مرسلین و اولیای الهی، معلم عشق، به عنوان گرم‌ترین عامل پویش و حرکت در خلایق، بودند و البته آنچه جوهره مشترک سیره تعلیم و منش هدایت آن معلمان راستین بشریت بوده و هست، جامعه محوری است، چنانکه معلم بلاغت و عدالت، امیرمومنان (ع) فرمود: أحسن الکلام ما زانه حُسنُ النّظام و فهمه الخاص و العام؛
بهترین سخنان آن است که ساختارش، آراسته و برای خواص و عوام قابل فهم باشد.

در این وانفسای بلا و ابتلای ویروس منحوس، آنچه شاید بیش از گذشته رخ نمایاند، توفیق تبیین، اقناع و تحریض آگاهانه در شکل گیری یک بسیج ملی و مشارکت اجتماعی مثال زدنی است که رویکرد عالمانه و عاشقانه معلمان سلامت این مرز و بوم، رقم زد، لذا در این یادمان مقام و اثنای پاسداشت جایگاه معلم، از درگاه حق- عز و جل- تمنا دارم شعله عشق در دل اساتید و معلمان این سرزمین، همچنان پاینده و مستدام بماند.


پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسب روز معلم

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز و هفته معلم را در پیامی توییری تبریک گفت.

متن توییت به شرح زیر است:

"دوازدهم اردیبهشت روز معلم و سرآغاز هفته ای که به نام زیبای معلم مزین شده است بر عموم همکاران عزیز و گرامی مبارک باد، خدا یاورتان با که یاوران خدایید."

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم


تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  در یک پیام توئیتری روز معلم را تبریک گفت.

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز معلم


پیام تبریک رئیس دفتر رئیس جمهور به مناسبت روز معلم

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، در حساب اینستاگرام خود به مناسبت روز معلم نوشت: آموزش زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است و معلمان محور اصلی فرایند آموزش هستند. در ادبیات دینی ما نیز تاکید بالایی به اهمیت تعلیم و شان و منزلت معلم شده است.

او با اشاره به اینکه حل مشکلات فرهنگیان به ویژه در حوزه معیشت، از دغدغه‌های مهم دولت تدبیر و امید بوده و هست، تاکید کرد: گام‌های مهمی در این مسیر برداشته شده و این رویکرد همچنان ادامه خواهد داشت.

واعظی افزود: به نمایندگی از دولت، خصوصا از تلاش‌های بی‌دریغ هفته‌های اخیر معلمان که اجازه ندادند تعطیلات کرونایی به تعطیلی آموزش منجر شود، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار