اجرای ۶۵ طرح برای جهش تولید در استان زنجان

برنامه ریزی برای تحقق جهش تولید با ۶۵ طرح و ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان اجرایی می‌شود.

اجرای ۶۵ طرح برای جهش تولید در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در شورای اداری استان با اشاره به عملکرد مطلوب مدیران استان در اجرای موفق طرح پایلوت غربالگری در استان زنجان گفت: مردم استان در طرح مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر ادامه طرح کمک‌های مومنانه در استان از همه مردم و خیران خواست در ایام ماه مبارک رمضان افرادی با کسب وکار‌های زیان دیده را بیشتر در نظربگیرند.

استاندار زنجان با تاکید بر تحقق شعار سال گفت:مبارزه با کالای قاچاق و تخریب کنندگان منابع طبیعی و محیط زییست، ارتقا جایگاه و افکار مدیریت در استان، به کارگیری نیروی جوان و ورود بخش خصوصی را ضروری دانست.

حقیقی افزود: سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط به چرخه تولید باز گشته اند و امسال همه بنامه داریم بیش از ۱۹۷ هزار شغل در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی ایجاد و حفظ کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به افزایش بودجه‌های هزینه‌ای استان در سال ۹۹ گفت: در لایحه بودجه میانگین بودجه هزینه‌ای کشور ۶/۱۲ دصد است و این در استان ۳/۱۶ است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.