در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از تماس های مردمی با خط ۱۴۸۰

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین جزئیات از تماس های مردمی به خط تلفنی ۱۴۸۰، توضیحاتی داد.

بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از تماس های مردمی به خط تلفنی ۱۴۸۰، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا یعنی همان اسفند ماه تا ۷ اردیبهشت ماه ۲۴۷۱۷۵ تماس پاسخ داده شده است و ۱۰۲۹۹۰ ساعت مشاوره انجام شده است که از این تعداد ۴۳۷۲۰ تماس مستقیما مربوط به سوالات مرتبط با کرونا بوده که ۱۸۲۱۷ ساعت مشاوره صرفا به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی درباره تماس‌هایی که با خط ۱۴۸۰ گرفته می‌شود، بیان کرد: بیشتر تماس ها در حوزه‌های اضطراب از ابتلا به کرونا، اختلافات و تعارضات خانوادگی، مشکلات در ارتباط با فرزندان، مشاوره پیش از ازدواج، نگرانی در مورد والدین سالمند است.

وحیدنیا گفت: میزان تماس های که با خط تلفنی ۱۴۸۰  گرفته شده ۲۴۰ هزار تماس است و ۴۰۰ مشاور در خطوط ما مستقر شده که ۸ صبح تا ۱۲ شب در حال پاسخگویی به هموطنان هستند همچنین به این مشاور آموزش های لازم در خصوص نحوه برخورد با کرونا داده شده و این آموزش ها در حال بروزرسانی است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مراکز غیردولتی حضوری که تحت نظر بهزیستی است با رعایت پروتکل های مشخص شده از سوی ستاد ملی مبارزه به کرونا در حال کار هستند و خدمات ارائه می‌دهند گفتنی است که در ماه های گذشته به تناسب شرایط نزدیک به ۸۰ خدمات حضوری متوقف شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار