رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد؛

نقش مؤثر رسانه‌ها در فرآیند رشد و تعالی کشور

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها می‌توانند در فرآیند رشد و تعالی کشور و ترسیم آینده‌ای روشن، مؤثر باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی پیش از برگزاری جلسه دادگاه مطبوعات و در مراسم تحلیف هیأت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در مجتمع قضایی ولایت مشهد، با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در فرآیند رشد و تعالی کشور، گفت: بحمدالله فضای تعاملی بسیار خوبی بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها در استان وجود دارد و امیدواریم این روند با قدرت و قوت استمرار پیدا کند.
 
او بر نقش مؤثر رسانه‌ها در سالم سازی فضای اجتماعی تأکید کرد و افزود: چنانچه رسانه‌ها را چشم و زبان افکار عمومی محسوب کنیم، هیأت منصفه در این میان می‌تواند یک نقش تعادل‌بخش و نظارت‌کننده ایفا کند.

بیشتر بخوانید: رسانه، ارتباطی پویا بین شورا‌ها و مردم

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی  امیدبخشی و ایجاد آرامش در جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها دانست و ادامه داد: در شرایط کنونی بیش از پیش به چنین نقش‌آفرینی توسط رسانه‌ها نیازمندیم و رسانه‌ها می‌توانند در ترسیم آینده‌ای روشن مؤثر باشند.

صادقی، هیأت منصفه مطبوعات را یک نهاد مؤثر دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید با تمام توان و در هر سمت و جایگاهی به‌دنبال خدمت به مردم باشیم.

او اظهار امیدواری کرد که در این دوره از هیأت منصفه، شاهد تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف متعالی در حوزه رسانه، مطبوعات و فرهنگ باشیم و تصریح کرد: حرکت مطبوعات در آینده کشور بسیار مهم بوده و ان‌شاءالله شاهد اتخاذ تصمیمات قانونی، حرفه‌ای منسجم و با محوریت مصالح و منافع جامعه باشیم.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.