آخرین وضع کرونا در آمریکا/ نیویورک همچنان در صدر جدول بیشترین مبتلایان و جان‌باختگان قرار دارد

بر اساس آخرین آمار‌ها، تاکنون یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۶۵ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز بریک، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۵۹ هزار و ۲۶۶ تن و شمار مبتلایان به یک میلیون و ۳۵ هزار و۷۶۵ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در نیویورک است. تاکنون ۲۳ هزار و ۱۳۴ نفر در نیویورک براثر ابتلا به کرونا جان‌باخته‌اند و ۳۰۱ هزار و ۴۸۹ نفر هم مبتلا شده‌اند.

در نیوجرسی نیز با ثبت ۶ هزار و ۴۴۲ مورد مرگ، ۱۱۳ هزار و ۸۵۶ مورد مبتلا ثبت شده است.

آخرین وضع کرونا در آمریکا/ نیویورک همچنان در صدر جدول بیشترین مبتلایان و جان‌باختگان قرار داردنقشه پراکندگی شیوع ویروس کرونا در آمریکا

در ماساچوست نیز ۵۸ هزار و ۳۰۲ مورد ابتلا و سه هزار و ۱۵۳ مورد مرگ و ایلینوی نیز ۴۸ هزار و ۱۰۲ مورد ابتلا و ۲ هزار و ۱۲۵ مورد مرگ ثبت شده است.

در کالیفرنیا نیز ۴۶ هزار و ۱۶۴ مورد ابتلا به ویروس کرونا تاکنون ثبت شده و هزار و ۸۶۴ نفر جان باخته‌اند و در پنسیلوانیا از ۴۵ هزار و ۱۳۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا تاکنون ۲ هزار و ۴۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در میشیگان نیز ۳۹ هزار و ۲۶۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۳ هزار و ۵۶۸ نفر براثر این بیماری درگذشته‌اند.

در فلوریدا نیز ۳۲ هزار و ۸۴۸ ابتلا و هزار و ۱۷۱ مورد مرگ ثبت شده است.

در تگزاس نیز از ۲۶ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا ۶۹۰ نفرجان باخته‌اند و در واشنگتن نیز ۱۴ هزار و ۳۸۸ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۷۹۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار