برخورد کامیون جرثقیل دار با موتورسیکلت یک کشته برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از برخورد مرگ بار یک دستگاه کامیون خاور جرثقیل دار با موتور سیکلت در جاده خیر آباد به سمت زندان خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حادثه رانندگی در جاده خیر آباد به سمت زندان در ورامین، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک کامیون خاور جرثقیل دار با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که بر اثر این سانحه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل و یک نفر سرنشین آن متاسفانه به علت شدت جراحات در دم جان باخت.

او در ادامه علت این حادثه برابر نظر کارشناسان را انحراف به چپ کامیون خاور جرثقیل دار عنوان کرد و گفت: رانندگان به منظور پیشگیری از وقوع خطرات و حوادث ناگوار جاده‌ای با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار