برگزاری نخستین جشنواره کودک قهرمان من در زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اجرای نخستین جشنواره کودک قهرمان من ویژه ارسال آثار آموزشی مربیان مهد‌های کودک و والدین کودکان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره کودک قهرمان من در زنجان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : این جشنواره بر اساس منابع معرفی شده به مهدهای کودک با روش قصه گویی ، طراحی ، بازی ، طراحی ، کاردستی و... برگزار می شود.
 
هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد انسجام در ارائه فعالیت‌های متناسب به کودکان اعلام  کرد و افزود: ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه هدف مهد‌های کودک اعم از کودکان، والدین و مربیان، ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان، ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعداد‌های ناشناخته خویش، بسط و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فیمابین خانواده‌ها و مربیان از دیگر اهداف اجرای جشنواره می‌باشد.

محمدی مخاطبین جشنواره را مربیان و والدین مهد‌های کودک فعال در گروه ۳ تا ۶ عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق وب سایت www.mahdportal.ir ارسال نمایند.

او افزود: آثار ارسالی در کمیته داوران استانی با حضور مجازی کارشناس مسئول امور مهد‌های کودک بهزیستی استان به عنوان مسئول دبیرخانه استانی و یک نفر از کانون توسعه و همیاری مهد‌های کودک استان و یک نفر از صاحبنظران یا نماینده مربیان برگزیده شده و در مرحله بعد در سطح کشور ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان هفته دوم اردیبهشت سال جاری می‌باشد
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.