قاسمپور: تصمیم گیری برای ادامه لیگ نوزدهم منطقی نیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تصمیم گیری برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم در این شرایط منطقی و درست نیست.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: به هر حال ۹ بازی تا پایان لیگ نوزدهم باقی مانده است و اتفاقات زیادی در این مدت رخ می‌دهد. اظهار نظر‌های ما واهی است، چون هر فردی نظر متفاوتی دارد و بهتر است که مسئولان سازمان لیگ و باشگاه‌ها در مورد لیگ نوزدهم به جمع بندی برسند.

قاسمپور بیان کرد: وضعیت ویروس کرونا مشخص نیست به همین دلیل تصمیم گیری برای برنامه ریزی لیگ برتر سخت است. علاوه بر این سایر کشور‌ها هم با شرایط به وجود آمده سردرگم هستند و نمی‌توانند برای فوتبال خود تصمیمی بگیرند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه قرار است روز‌های ۹ - ۱۰ اردیبهشت درباره مسابقات ورزشی تصمیم گیری شود، گفت: به نظرم تصمیم گیری در این شرایط منطقی و درست نیست. بعد از اعلام برنامه ممکن است تغییراتی در وضعیت شیوع ویروس کرونا ایجاد شود و کار را دشوار کند.

بازی‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شوند

او بیان کرد: برای رقابت‌های لیگ برتر حرف و حدیث زیادی مطرح شده است. تیم‌های بالای جدول دوست دارند بازی‌ها لغو شود و تیم‌های پایین جدول می‌گویند که این بازی‌ها ادامه یابد تا وضعیتشان مشخص شود. به هر حال تصمیم گیری برای لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا سخت است و اگر پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کنند در آن صورت تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور اعتراض می‌کنند. بهترین راهکار این است که بازی‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

قاسمپور گفت: تمرین در خانه می‌تواند باعث شود که ورزشکاران در شرایط آماده سازی افت نکنند. بازیکنان می‌توانند به پارک‌ها و فضای باز بروند و تمرین کنند. علاوه بر این تیم‌های فوتبال در زمین اختصاصی خود و با رعایت فاصله اجتماعی تمرین کنند.

درگیری بین قلعه نویی و پیروانی اتفاق قشنگی نیست

پیشکسوت فوتبال درباره جدال میان قلعه نویی و پیروانی بیان کرد: درگیری میان سرمربی و سرپرست ۲ تیم بزرگ اتفاق قشنگی نیست. این ۲ نفر به دنبال منافع تیم خود هستند و بهتر است از مواضع خود کوتاه بیایند.

قاسمپور درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها در سال ۹۹ اظهار کرد: چند سال است که صحبت از خصوصی سازی سرخابی‌ها مطرح می‌شود، اما هنوز این موضوع عملی نشده است. فوتبال هزینه بر است و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای درآمد زایی نیاز به مدیر قوی دارند. بعید است کسی بتواند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به خوبی اداره کند، چون این ۲ باشگاه بدهکار هستند.

پیشکسوت فوتبال درباره اسکوچیچ بیان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان قدرتمند است و باید مربی بزرگی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. من نمی‌خواهم عملکرد اسکوچیچ را زیر سئوال ببرم، اما بعد از کی روش قرار بود که بزرگ‌تر از او برای تیم ملی بیاورند اما در نهایت اسکوچیچ را به خدمت گرفتند. به نظرم مربیان داخلی توانایی خود را نشان دادند و بهتر بود یکی از این مربیان را برای تیم ملی انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید صدریان
۰۸:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسمه تعالی
اقای قاسمپور لطفا بفرمانده اسکوچیچ کارنداشته باشید الان درحال حاضر بامید حق درغیاب ایشان دو معاون قدرتمند شان اقا کریم و اقا وحید راداریم ازماست که برماست الکی جو سازی نباید کرد ماقدرنشناسیم قدرخودی نمی دانیم زمانی که هستیم می خواهند نباشی اخرتاکی غیبت لطفا ارامش را حفظ کنیم جام جهانی مقابل داریم
آخرین اخبار