عمو پورنگ با «بچه محل» به شبکه دو آمد

اولین قسمت از سری جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی «عموپورنگ» میزبان مخاطبان شبکه دو سیما است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور قرار بود از ابتدای نوروز ۹۹ روی آنتن برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق در فیلمبرداری، پخش آن به این روز‌ها موکول شد.

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای داریوش فرضیایی «عمو پورنگ» روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و در واقع فضایی شاد، متفاوت و همچنین سالم را برای کودکانی که این روز‌ها در خانه قرنطینه هستند، فراهم می‌کند.

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجرا‌های جذاب و آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است و تلاش شده تا برخلاف تصور‌ها با شناخت سلیقه و نیاز‌ها و جلوگیری از آسیب‌هایی که کودکان را تهدید می‌کند، برنامه‌ای شایسته آنها تولید شود.

داریوش فرضیایى، کمند امیر سلیمانى، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانى، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتى، آرش میر احمدى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، با هنرمندى سروش جمشیدى، بازیگران این مجموعه هستند.

عمو پورنگ با «بچه محل» به شبکه دو آمد

در خلاصه ماجرا‌های این مجموعه آمده است: سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند، اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارند تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کنند. آن‌ها در تلاشند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه‌ها راه اندازی کنند.

عمو پورنگ با «بچه محل» به شبکه دو آمد

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلى‌پور، نویسنده: محمد درویشعلى‌پور، مجرى طرح: محمد حسین خلیفه، مدیر تصویر بردارى:محمود صالحى، مدیر صدا بردارى: بهروز عابدینى، تدوین: امید شهلایى، جلوه هاى ویژه تصویرى: على زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانى، آهنگساز: مهرداد نصرتى، مدیر تولید: على رحیم زاده، عکاس:نازلى هروى.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hana
۰۱:۵۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
بچه محل خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۰:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
پریناز نصیری
۱۸:۵۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
ازتون میخواهم اگه امکانش هست، بالا بالا را حذف کنید با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
امروز یعنی 1399/3/3میزاره عالی ❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
عشق
۱۸:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا امروز پخش نمیشه اخه بچم همیشه میبینه ساعت ۶و بیست دقیقه امروز گریه میکنه میگه چرا پخش نمیشه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 11 سالم است که برنامه ی بچه محل را میبینم
من تمام بر نامه های عمو پورنگ را میبینم من حازرم برم و بازیگر شوم ممنونم از تمام مردم ایران و بازیگران عمو پورنگ و بچه محل و مخصوصن پرستاران کشور از ان ها ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۰:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیه خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی ❤
Iran (Islamic Republic of)
یسنا شمالی
۱۷:۵۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ۹ سالم است من این فیلم بچه محل رو خیلی دوست دارم ممنونم از شما که این برنامرو درست کردین فقط اگه میشه برنامرو بکنین تا ساعته هفتو سی دقیقه ممنون میشم اگر بازیگر ۹ ساله لازم دارین من هستم من برای بچه ها هر کاری میکنم
آخرین اخبار