فرامرزیان: در فاصله یکسال تا المپیک منابع مورد نیاز ورزش را تامین می‌کنیم

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه تامین منابع مالی برای حضور ورزشکاران ایران در المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم بتوانیم منابع مورد نیاز برای آماده سازی یا اردو‌های که فدراسیون‌ها برای المپیک دارند و اعزام‌هایی که برای آن‌ها صورت می‌گیرد تامین کنیم.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از فدراسیون‌ها یکسال قبل از بازی‌های المپیک گفت: ما با توجه به منابعی که در اختیار داریم و برنامه‌هایی که وجود دارد از فدراسیون‌ها حمایت می‌کنیم.

ژاله فرامرزیان ادامه داد: ما با توجه به منابع موجود برنامه ریزی می‌کنیم. برنامه ما به این صورت است که چه بخشی از این منابع را به چه نحوی در اختیار چه فدراسیونی قرار دهیم، اما آنچه که مسلم است ما برای اینکه روال عادی کار فدراسیون‌ها برقرار باشد حداقل‌هایی را برای حقوق و نگهداری سازمان‌های اداری این فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم و بعد از اینکه مصوبه‌های جدید ستاد مقابله با کرونا در مورد نحوه فعالیت ورزش ابلاغ شد در خصوص آماده سازی یا اردو‌های که دارند تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار