قطری‌ها به دنبال لژیونر فوتبال ایران

باشگاه الاهلی به دنبال بازگرداندن امید ابراهیمی به لیگ ستارگان قطر است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از استاد الدوحه، امید ابراهیمی تابستان ۲ سال قبل بعد از ترک استقلال راهی لیگ ستارگان قطر شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. ابراهیمی در یک فصلی که برابر الاهلی به میدان رفت عملکرد خوبی از خود نشان داد، اما روبن دی لاباررا سرمربی الاهلی اعلام کرد که به این هافبک ایرانی نیاز ندارد و او را در فهرست فروش قرار داد.

قطری‌ها به دنبال لژیونر فوتبال ایران

باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که ابراهیمی در الاهلی داشت این باشگاه دوست دارد بار دیگر این هافبک ایرانی را جذب کند و به احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت او در تابستان به لیگ ستارگان قطر باشیم.

ابراهیمی بعد از جدایی از الاهلی راهی تیم یوپن بلژیک شد و باتوجه به جدایی دی لاباررا از الاهلی احتمال بازگشت او به این تیم قطری در تابستان زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای کشورهای حاشیه خلیج فارس خوبند که پول با آورده دارند و هزینه های کاذب برایشان مشکل ساز نیست بوند همانجا زیر توپ بزنند دولار بگیرند وخوش بگذرانند
-
حمید
۱۲:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب شما هم تشریف ببرین دولار بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
موندم چرا رسانه های داخلی همانند لندنی نشین ها در تلاش هستند زبان مادری ما ایرانی ها از بین ببرند.
لژیونر ؟
واقعا چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه اهمیتی داره؟ حالا اگه به جای لژیونر چیز دیگه ای بگن فرقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای جی سی لطفا توروخدا جون هرکی دوست داری از سنجش یه مصاحبه بگیرید و درباره نظام قدیم هم بپرسید که آیا بودجه بندی ماهم تغییری میکنه یا نه؟ایا اون ۲۰ درصد برا مام حذف میشه یا نه یا چی؟ بخدا میخوایم درس بخونیم الان سردرگمیم لطفااا اخه الان وقت حذف چیزی نیست ما برای اون فصلا کلی وقت گذاشتیم اینجوری ک نمیشه یهو بگن برا جدید حذفه چون سوالات مشترک پس برای قدیمم ممکنه طرح نشه، توروخدا از سنجش دقیق بپرسید باو اصلا سوالات و سنجش هر نظام جدا باشه بخدا ما به پای نظام جدید داریم میسوزیم...جون عزیزت پیگیری کنید
آخرین اخبار