ثبت خاطرات مهربانی با جهادگران بی‌نشان

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: پیرو هشتمین خطبه مکتوب امام جمعه کرج، ثبت خاطرات مواسات نیز به موضاعات مسابقه جهادگران بی‌نشان اضافه شد.

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مسابقه عکاسی جهادگران بی‌نشان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است، گفت: پیرو تاکید آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در هشتمین خطبه‌ مکتوب جمعه مبنی بر ثبت خاطرات این روز های کرونایی، کمک‌ های مومنانه و مواسات، موضوعاتی از قبیل توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم، پرداخت حساب های دفتری افراد نیازمند و کمک مومنانه به موضوعات مسابقه جهادگران بی‌نشان اضافه می شود.

او افزود: خدمات رسانی، ضدعفونی معابر و خودروها، توزیع اقلام بهداشتی، تولیدات فرهنگی و آموزشی، تولید و توزیع ماسک موضوع و محور دیگر این مسابقه هستند‌.

رحمانی گفت: شهروندان با تهیه عکس و فیلم به‌ صورت حرفه‌ای یا موبایلی از انجام امور خیر خود یا دیگران در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، مبارزه با آن و کمک به اقشار آسیب دیده و ارسال این آثار به دبیرخانه جشنواره، به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، واحد۴ در این مسابقه شرکت کرده و برنده جوایز نفیس ما باشند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه گفت: شهروندان همچنین می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸در پیام رسان ایتا ارسال کنده.

او افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ۹۹ است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.