کارشناس صهیونیست: پرتاب ماهواره نور به قدرت ایران منجر خواهد شد

یک کارشناس صهیونیست ضمن اذعان به توانمندی بالای ایران در حوزه تکنولوژی هوا-فضا اعلام کرد پرتاب ماهواره نور به قدرت ایران منجر خواهد شد و تهدید آن علیه تل آویو غیر قابل تصور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شائول ینای، تحلیلگر مسائل ایران و خلیج فارس در مقاله‌ای با عنوان «قدرت و عزت و کرامت» که در روزنامه معاریو منتشر شد، به موضوع پرتاب ماهواره نظامی ایران پرداخت و نوشت: پرتاب ماهواره نور یک دستاورد برای تهران است.

به نوشته وی، ایران با پرتاب ماهواره نور، در میان تعداد معدودی از کشور‌ها قرار گرفت که توانایی ساخت و پرتاب ماهواره را دارند.

این تحلیلگر صهیونیست در مقاله خود اذعان کرد پرتاب ماهواره نظامی نور، دستاوردی است که به قدرت ایرانیان منجر خواهد شد. این اقدام نشان دهنده ارتقای سطح توانمندی‌های تکنولوژی نظامی و غیر نظامی ایران پس از ناکامی‌های گذشته است.

وی نوشت: با عملی شدن این دستاورد، ارزیابی کامل از سطح تهدید احتمالی ایران علیه اسرائیل امکان پذیر نخواهد بود.

ماهواره نور نخستین ماهواره نظامی کشورمان است که صبح روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه از سوی سپاه پاسداران با موفقیت در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاالله ماهواره ظفر2 که در رسانه گفته شده در خرداد به فضا پرتاب خواهد شد و انشاءالله خیلی زود به بالاترین مدار زمین برسیم و انشاءالله فرستادن ایرانی به فضا و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام ودرود خدمت رسول گرامی اسلام
خداقوت سلحشوران انقلابی امیدوارم روز به روز پرقدرت تر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بترس اسراییل
آخرین اخبار