انتقاد از عملکرد ترامپ با برپایی مراسم تشییع نمادین در واشنگتن+ تصاویر

گروهی از معترضان آمریکایی با برگزاری مراسم تشییع نمادین در مقابل هتل ترامپ در واشنگتن، اعتراض خود را نسبت به عملکرد او در مواجهه با همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور اعلام کردند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، شماری از معترضان با قرار دادن کیسه‌های نمادین حمل جسد در مقابل هتل بین المللی ترامپ و راندن خودرو‌ها به سبک مراسم تشییع، به نحوه مدیریت رئیس جمهور کشورشان در مقابله با ویروس کرونا اعتراض کردند.

انتقاد از عملکرد ترامپ با برپایی مراسم تدفین + تصاویر

معترضان با قرار دادن کسیه‌های حمل اجساد در مقابل هتل بین المللی ترامپ این مسئله را که ویروس کرونا بیرحمانه در این کشور قربانی می‌گیرد، یادآور شدند. همچنین معترضان در حرکتی نمادین شبیه به برپایی مراسم تشییع، با خودرو‌های خود از مقابل کاخ سفید به سمت هتل بین المللی ترامپ حرکت کردند. معترضان خواستار تامین تجهیزات ایمنی شخصی برای پرستاران و کادر درمانی آمریکا برای جلوگیری از ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا شدند.

معترضان با قرار دادن پلاکاردهای در کنار کیسه های نمادین اجساد اعلام کردند دروغ های ترامپ به بهای جان مردم آمریکا تمام می شود.

انتقاد از عملکرد ترامپ با برپایی مراسم تدفین + تصاویر

انتقاد از عملکرد ترامپ با برپایی مراسم تدفین + تصاویر

بنا به گزارش روزنامه واشنگتن پست، این تجمع از سوی یک مرکز حمایت از دموکراسی برگزار شد.

پیشتر نیز شماری از فعالان ضد ترامپ با برپایی تظاهرات مقابل املاک او در نیویورک، شیاگو و ایلینوی از جمله هتل بین‌المللی ترامپ در نیویورک با گذاشتن کیسه‌های نمادین حمل جسد به نحوه مدیریت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا اعتراض کردند.

دو نظرسنجی‌ که اخیرا انجام گرفته است، نشان می‌دهد که ترامپ بخشی از محبوبیت خود را طی هفته‌های اخیر و در پی شیوع ویروس مرگبار کرونا و عدم آمادگی مناسب کشور برای مقابله با آن، از دست داده است. عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا در آمریکا موجی از انتقادات گسترده در این کشور را برای او در سال سرنوشت ساز انتخابات به همراه داشته است.

آمریکا با دارا بودن بالاترین میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در صدر کشور‌های گرفتار به این ویروس در دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار