سی‌ان‌ان: ترامپ دروغ می‌گوید، ما نوار سخنانش را داریم و می‌توانیم پخش کنیم!

اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در تغییر دادن اظهارات عجیبش درباره لزوم تزریق موادضدعفونی‌کننده به بیماران کرونایی، واکنش تند شبکه سی‌ان‌ان را به دنبال داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، را به علت تغییر دادن حرف‌های خود درباره توصیه به تزریق موادضدعفونی کننده، دروغگو توصیف کرد.

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره اظهارنظر غیرعلمی شب گذشته‌اش درباره تزریق مواد ضدعفونی‌کننده برای از بین بردن کرونا پرسید گفت: داشتم به صورت کنایه می‌پرسیدم من بصورت بسیار طعنه‌آمیز داشتم از خبرنگاران حاضر در آن اتاق درباره استفاده از ماده ضدعفونی‌کننده در داخل سوال می‌پرسیدم، این مواد، آن ویروس را روی دست می‌کشند و سبب می‌شود اوضاع بسیار بهتر شود. من آن جمله را بصورت سوال کنایه‌آمیز از خبرنگاران مطرح کردم.

خبرنگار پرسید: اما داشتید از کارشناسان پزشکی می‌خواستید این مسئله را بررسی کنند؟

ترامپ در پاسخ گفت: نه. نه. نه. داشتم می‌پرسیدم که تاثیر وجود آفتاب همراه با استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ها را روی دست بررسی کنند و اینکه آیا آفتاب به ما کمک می‌کند یا خیر.


بیشتر بخوانید: تزریق ضدعفونی‌کننده به بیماران کرونایی، جدیدترین پیشنهاد ترامپ برای درمان آن‌ها!


در همین حال شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد: ترامپ ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران در کاخ سفید حاضر شد. او در سخنانش، دروغ گفت. او درباره چیزی دروغ گفت که روز گذشته همه ما شاهد آن بودیم. این وضع جالب توجه است. شاهد بودیم که او خطاب به اعضای کارگروه خود در زمینه کرونا صحبت می‌کرد و از انجام پژوهش درباره تزریق مواد ضدعفونی‌کننده و مواد سفیدکننده به افراد سخن می‌گفت و اینکه به نوعی آن‌ها از داخل پاکسازی شوند، زیرا مواد ضدعفونی‌کننده روی میز و امثال آن، جواب می‌دهد! اما حالا می‌بینیم که رئیس‌جمهور آمریکا، ​مدعی است او به صورت طعنه‌آمیز خطاب به خبرنگاران سخن می‌گفت و به صورت کنایه‌ای آن سخن را بیان می‌کرد؛ اما هیچ کنایه‌ای در کار نبود. ما نوار آن سخنان را داریم و می‌توانیم پخش کنیم.

شبکه آمریکایی به این اظهارات ترامپ در پی آن واکنش نشان داد که دیروز رئیس‌جمهور آمریکا، پیشنهاد کرد به افراد مبتلا به کووید-۱۹ داروی ضدعفونی‌کننده تزریق شود تا ریه‌هایشان تمیز شود. کارشناسان پزشکی به‌سرعت به این پیشنهاد‌های او واکنش نشان دادند و آن را پیام‌های بهداشتی ناشایست خواندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا واقعا هه گزینه هاشون روی میزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
كرونا كار ترامپ و همه افراط گراهاي آمريكايي رو يه سره كرد
آخرین اخبار