جهش اقتصاد با جهش تولید

استاندار اردبیل در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد بر رونق صادرات با ایجاد جهش در صنایع تبدیلی در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهنام جو استاندار اردبیل، در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد، سال۹۹ را سال جهش تولید و جهش صنایع تبدیلی در استان دانست و گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی صادرات استان به داخل و خارج کشور رونق قابل توجهی خواهد داشت.

بهنام جو با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید زیرساخت‌های اساسی ایجاد شود، افزود: توسعه راه‌های اصلی، ایجاد شهرک صنعتی مشترک و راه انداری بار انداز ریلی در شمال استان، به توسعه و رونق کشاورزی کمک می‌کند.

او بیان کرد: سرمایه گذاران در منطقه نعمت بزرگی برای استان هستند و مشکلات و موانع آن‌ها باید در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با محوریت فرمانداران مرتفع شود.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران به منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی وارد منطقه می‌شوند و ما باید از این افراد حمایت کنیم تا در کاهش بیکاری منطقه گام اساسی برداشته شود.

او تصریح کرد: احیا و راه اندازی واحد‌های راکد در سال جهش تولید تصمیمات خوبی گرفته شده و با هماهنگی بانک ملی، نساجی سبلان اولین واحد راکد به سرمایه گذار بومی واگذار شد تا ۱۰۰۰ نفر در این واحد صاحب شغل شوند.

بهنام جو ادامه داد: واحد‌هایی که بانک‌های استان تملک کرده اند ظرف ۶ ماه آینده در صورت قابلیت احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اکثر واحد‌های راکد خط تولید دارند گفت: واگذاری این واحد‌ها بصورت اقساطی است و سرمایه گذار باید بعد از تعمیر و ترمیم و جذب نیروی انسانی در استان اقدام به تولید کنند و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با همکاری بانک‌های عامل تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.