الحشد الشعبی: به راهبرد دفاع از عراق ادامه خواهیم داد

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد، الشحد الشعبی همچنان به راهبرد دفاع ملی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فالح الفیاض، رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الشحد الشعبی) در نشستی خبری اعلام کرد که این سازمان همچنان به راهبرد دفاع ملی خود ادامه خواهد داد و در مسیر حمایت از راهبرد دفاع مردمی که با آن پیروزی بر تروریسم را رقم زد، گام خواهد برداشت.

فالح الفیاض اعلام کرد نیرو‌های الحشد الشعبی عراق همواره به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان عراق پایبند خواهد بود و همه نوع حمایت و پشتیبانی در راستای مقابله با کرونا را تقدیم خواهد کرد.

فیاض ادامه داد: «الحشد الشعبی پایبند به چند اصل است که برجسته‌ترین این اصول همان اطاعت کردن از فراخوان مرجعیت عالی دینی است.»

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز جمعه بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی در السماوه در استان المثنی را که از چندی پیش برای مقابله با ویروس کرونا در دست احداث داشت، افتتاح کرد.


بیشتر بخوانید: احداث بیمارستان الحشد الشعبی در استان المثنی عراق


اداره اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد این بیمارستان که با هدف تقویت توانایی‌های این استان برای مقابله با کرونا ساخته شده است، حاوی ۱۴ دستگاه احیای ریوی، اتاق‌های مراقبت ویژه و چند آمبولانس است.

رئیس سازمان الحشد الشعبی از خانواده‌ها و نیرو‌های الحشد الشعبی که در ساخت دومین بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار