شمار قربانیان کرونا در فرانسه به بیش از ۲۲ هزار نفر رسید

مقامات بهداشتی فرانسه اعلام کردند با جان باختن ۳۸۹ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا، شمار قربانیان به ۲۲ هزار و ۲۴۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات بهداشتی فرانسه از جان باختن ۳۸۹ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

در حال حاضر شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به ۲۲ هزار و ۲۴۵ نفر افزایش یافته است.

فرانسه یکی از کشور‌ها با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اروپا و سطح جهان به شمار می‌رود. در حال حاضر شمار مبتلایان در این کشور به ۱۵۹ هزار و ۸۲۸ نفر افزایش یافته است.

بر اساس آمار اداره مدیریت سلامت ارتش فرانسه ابتلای حدود ۱۵۰۰ نفر در وزارت دفاع فرانسه به کرونا نیز تایید شده است که از این تعداد حدود هزار نفر از نیرو‌های ناو هواپیمابر «شارل دو گل» هستند.

بیشتر بخوانید:

تست ۱۵۰۰ نفر از کادر ارتش فرانسه مثبت شد

روز پنج‌شنبه امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی ضمن انتقاد از رویکرد حال حاضر اتحادیه اروپا برای مبارزه با ویروس کرونا، تاکید کرد که حل این بحران نیازمند توجه قدرتمند اتحادیه اروپاست.

مکرون از اتحادیه اروپا خواست تا قوی‌ترین پاسخ را در سریع‌ترین زمان به شیوع ویروس کرونا بدهد. او همچنین تاکید کرد که اگر تلاش‌ها در اتحادیه اروپا همسو و هماهنگ نباشد، بحران فعلی می‌تواند ابعاد جدید‌تری پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار