فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ماهواره نور ثابت کرد می‌توانیم با نگاه به داخل، مشکلات را حل کنیم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: پرتاب ماهواره‌ نور نشان داد که ما توانمندی داخلی داریم و می‌توانیم.

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: این اقدام سپاه پاسداران بیانگر اقتدار نظامی کشور است که فرزندان انقلاب به رغم همه تحریم‌ها توانستند با استفاده از تکنولوژی بومی آن را به سرانجام برسانند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اقدام نیروهای سپاه پاسداران یک حرکت قوی بود که تمام کشور‌های غربی را متحیر و دوستان ما را خوشحال کرد، پرتاب ماهواره‌ نور نشان داد که ما توانمندی داخلی داریم.

او تصریح کرد: ما وقتی می‌توانیم یک موشک یا ماهواره که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد بسازیم، پس می‌توانیم در سایر صحنه‌ها هم این گونه موفق عمل کنیم و باید خوب بدانیم که هیچ ملتی با چنین نیروی خلاقی در مقابل هیچ قدرتی کم نخواهد آورد.

فروزنده با بیان این که در شرایط فعلی ما باید به توانمندی‌های داخلی بازگردیم و از دشمنان ناامید شویم تا با توانمندی داخلی بر همه مشکلات پیروز شویم، گفت: نکته مهم دیگر در خصوص این موضوع هوشمندی جوانان کشور است که نشان دادند در پیشرفت علم ما به سرعت حرکت می‌کنیم و انشالله به زودی جزو قطب‌های اول علمی جهان خواهیم شد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان کرد: از طرف دیگر ملت ما با این اقدام اعتماد به نفس خود را دوباره نشان داد و ثابت کرد تحریم‌های آمریکا نه تنها پاسخ مثبت نداده، بلکه فرصتی برای ما شد تا  توجه ما به سمت ظرفیت‌های داخلی بازگردد، پس این اقدام یک حرکت و الگو برای کل کشور بود. این اقدام سپاه پاسداران نکات مثبت بسیاری برای کشور داشت و باعث ایجاد یک خط مشی برای همه به خصوص مسئولان کشور شد تا از فرصت‌ها استفاده کنند.

او با اشاره به این موضوع که سپاه پاسداران همواره الگوی برای کشور بوده است، افزود: ما در حوزه‌های نفت و معدن باید به سمت فناوری و تولید با ارزش افزوده پیش برویم و این اقدام سپاه باید مورد توجه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد، حرکت سپاه پاسداران ثابت کرد که جهش تولید فقط یک شعار نیست و می‌توان آن را عملی کرد البته این موضوع الزاماتی دارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: همانطور که نیرو‌های جوان سپاه با وجود تحریم تمام توان خود را به کار گرفتند و شاهکار ایجاد کردند، باید در سایر بخش‌ها هم اینگونه عمل کرد و حتی می‌توان گفت که این عملکرد راحت‌تر از اقدام سپاه است؛ ما در حوزه‌های مختلف چون خودرو و معدن می‌توانیم کار‌های جدی انجام دهیم و به عنوان یک کشور الگو مطرح شویم، اما الزام آن این است که مسئولان باور داشته باشند و با تمام امکانات و توان به میدان بیایند.

فرزونده با اشاره به این موضوع که مسئولان باید به جوانان میدان دهند و از ظرفیت‌های مردم استفاده کنند، خاطر نشان کرد: بعد از موضوع کرونا و اتفاقاتی که برای بهای نفت رخ داد نباید فردی شک داشته باشد که راه نجات ما اقتصاد مقاومتی و محور اقتصاد مقاومتی جهش تولید بر مبنای اقتصاد دانش بنیان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
نگاه به داخل خیلی خوبه خیلی زیاد
واقعا یک پیشرفته
ولی باید توازن داشته باشیم
تو خودروسازی کسایی که ده پانزده سال بعد از ماشروع کردن به کجا رسیدن
ما هنوز هر سال میگیم دیگه این مدل پراید تولید نمیکنیم
اونم شده ۷۰ میلیون
تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما میتوانیم اگر بخواهیم
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود خدا بر تلاشگران عرصه هوا فضای سپاه
سپاس سردار حاجی زاده همراه و همرزم سردار سلیمانی درود خدا بر شرف و غیرتتان به امید روزی که هیچ نیروی تروریست و شیطانی امریکایی در منطقه ما وجود نداشته باشد .چون امریکا هر کجا وجود دارد آنجا جز جنگ و قتل و غارت و ترور و کودتا و ویرانگری چیز دیگری وجود ندارد . از افعانستان و سوریه و عراق و یمن ولبنان و فلسطین و...در آسیا .تا کوبا و ونزوئلا و کلمبیا و اکوادور ومکزیک در امریکای لاتین تا سودان و نیجریه و سومالی ومصر و کنیا و الجزایر و....در آفریقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر مجری پرتاب این ماهواره دولت تدبیر و امید بود حتما با شکست مواجه میشد. علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۰:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
این حرکت سپاه واقعا ثابت کرد،کرونا که هیچ،هر اتفاق دیگه ی هم میفتاد،باز هم سپاه پاسدار انقلاب از حرکت نمی‌ایسته.
دنیا هم از حرکت بایسته،سپاه به حرکت خودش ادامه میده،دمشون گرم،نفس‌شون برقرار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر وقت ال نود و موتور كاميون و پمپ هيدروليك و بازوهاي لودر و بولدوزر و ام آر آي بيمارستانا رو ساختين قبوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ناشکر به این میگن، یه الهی شکر توی دهنش نمیچرخه دائم غر میزنه و بعد میگه چرا خدا ما رو توی مشکل قرار مزده
آخرین اخبار